jom ikut ku

Sunday, September 7, 2008

aduuuhaiii...=(

penin...penin...ari ni aku penin sgt pale..tensen pon ade ngan group membe aku dua org tu..si #$@#% ngan si ##$@%..dah jnji memolek mlm smlm kt kol 8.30 jmpa kat lebri...tapi hampeh!! ape derg igt aku memain ke..aseimen pye psl aku sggup wat ape sje,,bkn ape tuk tugasan dua subjek Teknopen ni mark die tggi..30% tu..klu bleh nk wat betol2..x pe lah e2 sume dugaan...
x pelah x dpt satel psl aseimen tu aku pon nk satel la psl dftr khusus tuk sem dpn ade problem subjek x leh nk add..pg lah bertiga sekali ngan aida n kaklin...mula2 g kat opis utama..pitpot2 ckp kat kerani tu..die ckp Viscom pape hal g rujuk kat tgkt 2..so ktorg ni pnjt la ke tggt 2...tye2 akak tu...perghhhh belagak nk mampos!! ktorg tye pye la baik..die siap jeling2 lagi..huhu bak kt kaklin..bru pegang DG19 da belagak..ish2 manusia ni mcm2 hal..pada hal klu ikut logik die mmg patut ne lyn ktorg ni sb mmg da tugas die mcm tu...nape la jd mcm tu..mcm die sorg je puasa..mgkin ade problem dalaman kot kakak tu...dgn sinisnye die suh ktorg g rujuk kat pusat akademik..ktorg pon pg la kat akademik..akademik pon pelik nape subjek ktorg tu x de dlm list yg derg da tentukan...huhuhu...fenin2 pye fenin..akademik suh rujuk fakulti smula sb derg ckp subjek ni fakulti yg suggestkan..derg tatau pape pon....hmmmmmmm mujur la nek moto..pg la smula ke fakulti...mujur kebetulan ketua jabatan ada kat opis..puan mila..tye betol2 baru la terangg....rupa2 nye subjek ktorg tu fakulti yg akan bukak kan bukan akademik...apo nye sistem la upsi ni..aku rs kat pusat rawatan org gila pon lg bagus die nye management...huhuhu=(
sabo aje ler...akhirnya satel jgk..da bleh online...
pastu ikut kaklin ngan aida g jmpa dr wong lect kpt derg..hikhi..curik2 dgo psl tugasan dua..bleh la phm ckit2...group membe aku sorg tu kol, si #$^%&^...die kt nk jmpe..mujur lah aku ni peenyabar org nye..aku maafkan die sb x dtg lebri pg td...bincang2 ckit wat2 draf..mlm nt ktorg da stat nk wat powerpoint nye...alhamdulillah..mintak2 tugasan dua kpt ni bleh satelkan dlm mggu ni sb mggu dpn da nk present...huhu..tensen nye pasal aku karang cite ni....huhu lega da rsnye..bgus jgk ade blog ni..bleh jd tmpt luahkan prasaan...azan pon da bekumandang dr leptop kaklin..nak p solat, sat g kls kol 2 ngan prof berahim..jmpa lg..tata=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails