jom ikut ku

Monday, July 27, 2009

hari ini hari isnin....

minggu ni aku rasa seperti lain macam je..bersemangat lebih plak nak study..he mungkin tersemat dalam hati ni kata2 suntikan semangat dr husben kut alhamdulillah..semalam kol 3 pagi adik aku ngadu yg die demam kuat..mintak tolong antar ke klinik secepat mungkin..siap2 kol 8.30 terus ke amik dia kat hostel nak bawak ke klinik..ingat nak pegi klinik panel je..cepat ckit konon..hmmm x bleh harap tol..klinik panel yg terdekat tutup la plak..pusing balik pegi ke klinik kesihatan tnjung malim..mak aii!! ramai gile org tgh tggu turn..klu ktorg dftar jugak time tu alamatnye petang nt pon x dpt2 jmpa doktor..akhirnya pegi lah ke klinik dlm kmpus..aku terpaksa tgglkan adik kat klinik tu sb dah kesuntukan masa..ade kelas kol 10 dgn prof kobkua huhu...kol adik tye pasal perkembangan deman die tu..doktor ckp die kene demam cikukunya [betul ke x ejaan die] hmmmm sian die..aku doakan moga die cepat sembuh lah
huh!! perkara agak mendebarkan ptg td..lg berdebar drpd nak menikah dulu hehe..kene present kat depan kawan2 dlm bahasa omputeh...aku ni boleh la nak ckp omputeh tp bila dah ckp depan org ni huh agak menggeletar la jugak..klu in BM no hal punya..tp sume nye bejalan lancar..cuma kene improve lg english language aku ni tuk masa akan dtg..yea!! english language so easy lah rugi x belajo dr kecik2 dulu..aku x tau lah nape benak sgt bhs inggeris ni..xpe lah ada ms lg nak blaja, i will try my best !! alhmdulillah..walaupun aku agak merapu jugak td tapi aku berjaya jugak buat lect aku tersenyum hehe..ok lah aku nak teruskan usaha tuk siapkan assignment metodologi pendidikan..kamis ni antar...see u later..bye2





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails