jom ikut ku

Thursday, October 30, 2008

JOM LEPAK


hai hai hai...
smlm 30 oct aku ngan dak2 umah joint ke astro tgok rakaman sehati berdansa huhu..mmg syok!! jgn lupe sabtu mlm nt tgok astro mne tau ade muka aku ke masuk tv kekekeke..selambek je g berdansa pd hal senin nt ade exam hampeh pon x setadi pape lg..huhu
ni antara gamba2 yg sempat membe aku curik2 he..amik curik2 sb krew die x kasi shoot hee..kite lyn...zassssssssss

khai & rosma_pasangan ideal..kiut sgt2

sabrina ali _suka lesung pipit die=)

linda Onn..kurus kering=p

fahrin ahmad_smart..boley la..kui2

gambo sume2 9 pasangan_kodok ijo


artis top seMalaya=) _housemate yg kusayangi_ami,aida,zida,tim


haha..kene himpit
video
blakang tu kito org la.....=)

Wednesday, October 29, 2008

Lumrah kehidupan

salam..
dah lame sgt rase nye x creat cite kat blog ni..mmg skrg sgt lah bizi diriku ini...jam pun dah tunjukkan pukul 3.15am..tp mataku x bleh nk tdo..ada sesuatu yg bermain di fikiranku ini..sambil2 lyn lagu2 jiwang huhuhu..berat betol kata2 ini kan.."bukan senang nak idup senang" huu
..zmn remaja dah tiba ke penghujungnya..skrg aku dah tiba ke alam dewasa..mmg jauh sgt bezanya dgn zmn dulu2..alam dewasa penuh dgn pancaroba ditambah pulak dgn dugaan2 lain..as student..as tunangan org..as ank harapan mak ayh..nmpk luaran aku mmg seorg yg rilek je..ati berkecamuk sb lama x jmpa mak ayh..jiwa kacau sb rindu kat buah ati..huhu still cool lg..pada hal semua ni hya Allah sj yg tahu..aku harus memotivasi diri..teruskan cekal, tabah..dan yg paling utama DOA dan USAHA..semua demi org yg tersayang..
ape yg aku merepek ni pon aku tatau..xpe lah yg penting aku sedar sape aku...heeee=)

Tuesday, October 14, 2008

ISTILAH DATUK PADA SHAH RUKH KHAN



baru2 ni terkejut jgk tgok berita pasal gelaran Datuk yang diberikan oleh saudara Ali Mohd Rostam tu..dah gila ke hape..ape istimewa nye mamat industan tu??setakat buat filem2 cinta yang tak berasas tu..huh tensen2..knp dia sebok2 nk mengangung2 kan orang luar berbanding dengan warganegara malaysia sndiri..aku x phm kenapa dunia Melayu kita boleh jadi mcm ni?? murah betol gelaran tu ek..kalau begitu mudah sangat nape x beri gelaran datuk tu pada cikgu2 kat Malaysia nih..cikgu2 lagi besar sumbangannya..membentuk akar umbi bangsa dan negara..ni kebanyakan gelaran2 mcm tu kasi kat artis2..mcm bagus je artis tu..hakikatnya artis2 ni byk merosakkan ank bangsa kita!! bak kata Prof aku..politik sekarang dah jadi politik kayu api..menyongsang..sume disebabkan duit..duit...duit...sape yang bodoh ikut je ler orang2 yang x bertauliah mcm si Ali Rostam tu..
lagi satu aku nk persoalkan..bila keadaan mcm ni..ade keraguan..ade x sape2 yg berani tegur..sume men ckp2 belakang je..hmmm itulah hakikat org Melayu kita kan...xpe lah nk wat mcm mne..huhuhu

tgok gaya muka derg ni mcm ade persamaan..ade darah daging kot..tang idung nye..idung KASOT buruk..gerrrrram aku!!..tapi x pe lah nak wat mcm mne..sape lah aku tuk beriye2 kan..kutuk aje lah huhu..lantak derg lah..janji Malaysia selamat..aman dan harmoni sentiasa...;)

Monday, October 13, 2008

salam kembali

huhu lama sangat da rasa nya x memblog..aku rajin buka blog kawan2..tapi jengah2 je lah..aku lebih suka tgok org punya daripada mengupdate aku punya blog hehehehhe..sb sonok klu tgok org pye..heee..

ari raya dah lama lepas ..tatau la nak cite ape..

haa baru ni aku ada ikut satu trip photo lagi ke Putrajaya..dah lame x makan angin..so ikut je lah..hmmm cam sunyi sepi je kat Putrajaya tu..dah le panas terik..silau bilau mate aku..nk shoot gambo pun x de mood..so p jejalan je lah..bawak D40 aku sekadar eksen je wakakaka..ada jugak gamba yg boleh dikongsi =p

pemandangan dari pokok bunga ke jejastas yg cantek tu..ala2 cam jambatan PP je


di taman botani

pemandangan malam

malam ni alamanda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails