jom ikut ku

Wednesday, October 29, 2008

Lumrah kehidupan

salam..
dah lame sgt rase nye x creat cite kat blog ni..mmg skrg sgt lah bizi diriku ini...jam pun dah tunjukkan pukul 3.15am..tp mataku x bleh nk tdo..ada sesuatu yg bermain di fikiranku ini..sambil2 lyn lagu2 jiwang huhuhu..berat betol kata2 ini kan.."bukan senang nak idup senang" huu
..zmn remaja dah tiba ke penghujungnya..skrg aku dah tiba ke alam dewasa..mmg jauh sgt bezanya dgn zmn dulu2..alam dewasa penuh dgn pancaroba ditambah pulak dgn dugaan2 lain..as student..as tunangan org..as ank harapan mak ayh..nmpk luaran aku mmg seorg yg rilek je..ati berkecamuk sb lama x jmpa mak ayh..jiwa kacau sb rindu kat buah ati..huhu still cool lg..pada hal semua ni hya Allah sj yg tahu..aku harus memotivasi diri..teruskan cekal, tabah..dan yg paling utama DOA dan USAHA..semua demi org yg tersayang..
ape yg aku merepek ni pon aku tatau..xpe lah yg penting aku sedar sape aku...heeee=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails