jom ikut ku

Monday, October 13, 2008

salam kembali

huhu lama sangat da rasa nya x memblog..aku rajin buka blog kawan2..tapi jengah2 je lah..aku lebih suka tgok org punya daripada mengupdate aku punya blog hehehehhe..sb sonok klu tgok org pye..heee..

ari raya dah lama lepas ..tatau la nak cite ape..

haa baru ni aku ada ikut satu trip photo lagi ke Putrajaya..dah lame x makan angin..so ikut je lah..hmmm cam sunyi sepi je kat Putrajaya tu..dah le panas terik..silau bilau mate aku..nk shoot gambo pun x de mood..so p jejalan je lah..bawak D40 aku sekadar eksen je wakakaka..ada jugak gamba yg boleh dikongsi =p

pemandangan dari pokok bunga ke jejastas yg cantek tu..ala2 cam jambatan PP je


di taman botani

pemandangan malam

malam ni alamanda

1 comment:

Anonymous said...

hohohoo..
pasnih aku bersara le..
nk gantung kamera dah..
ngeh3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails