jom ikut ku

Monday, October 26, 2009

heppy....ikatan kembalin terjalin


hehehe....tenang sangat rasa jiwa ni bila perkara ini berlaku...Zamzuraini hj Kassim member terbaik aku sepanjang berada di UPSI ni..kami pernah terputus hubungan sebab kes2 tertentu yg membuatkan aku terguris hati.. bila dihitung2 dah hampir setahun kami x berhubungan..pd hal hakikatnya dalam hati ni memberontak2 nak jumpa..masing2 dengan egois masing2..kadang2 berselisih ms jalan2 tp buat2 pandang2 kat lain hehe..klaka plak rasanya..

aku dan ijam mula berkenalan stat mula2 masuk upsi dulu..kami dapat sebilik di kolej KZ..dia ade cerita..masa mula2 masuk kolej dulu dia takut nak tegur aku sb dia kata aku nmpk cam sombong je..itu spesifikasi luaran sahaja..dia blom kenal lagi aku mcm mane hehe..setahun tggl bersama di kolej kemudian kami keluar kolej duduk di rumah sewa di taman bernam baru..masih lg duduk sebilik..agak2 dlm setahun setengah gitu dia berpindah rumah x tau sebab ape..malas la cite kes tu sb ianya dah berlalu..ape yg penting skrg..aku dan ijam kini sudah bersatu kembali..rupa2 nya masing2 sama2 rindu, bila cerita balik ape yg membuatkan kami saling merindui..dah macam org meroyan plak..yelah mana tak nye,,aku klu tgok hanger baju dia pon aku teringat kat dia..dia plak katanya..klu naik moto berenti kat trafik light mesti mengharap terserempak ngan aku... hehehehe...itu menandakan kami mmg jenis sahabat yg sejati..ku pohon moga persahatan ini akan berkekalan sampai bebila..dalam ramai2 kawan kat sini xde seorang kawan pon yg memahami aku seperti mana si ijam ni...yg lepas biarkan berlepas..klu ade tersilap salah harap dimaafi ye ijam hehehe..love u my pren..nt ko balik sini kita g jejalan aku nak belanja ko..yeah!! terima kasih Allah..

1 comment:

CameronSweetHomestay said...

wah ko....."xde manusia yg perfect "..sipi-sipi kna dgn nama aku "im NOT MR_perfect"..ahksssss...

ummm..(seyus la nic)....aku seyus ni nak ckp...ala biasa la tu kan...nama dah hidup..apa per pun "tabah" itu penting...
hehehehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails