jom ikut ku

Saturday, November 6, 2010

baru ada mood........



haihhh..lama betul tak meng'update' blog ni..hari2 je aku bukak tapi malas sesangat nak buat entry, nape ntah..ke dah x minat nak berblog ? ishhh..xde lah..blog ni bukan bertujuan bukan untuk bertanding atau hape, bukan jugak untuk tempat curahan ilmu tapi ianya hanya sekadar tempat luahan rasa diri, temapt bercocet cocet hihihi...aku x kesah ade follower ke xde ke yang penting aku bahgia...

well..nak cerita sikit bahawa 15 okt baru ni aku dah pun berkonvo..bila dah berkonvo itu tandanya aku dah tamat belajar..berhempas pulas selama 4 tahun pergi kelas semata-mata nak dapatkan segulung ijazah..berkat doa2 org tersayang dan semangat yang jitu akhirnya berjaya juga aku habeskan belajar..then skrg hanya menunggu keputusan panggilan kerja..dgr2 cita 15 nov ni dah boleh check...haihhhh nanti dah masuk dunia kerja plak...cepatnya rasa masa berlalu....
....bersama rakan2 sekelas....

diapit insan2 tersayang..mak, ayah dan abg

jangan x kenal..inilah gula2 hatiku selaku suami tercenta


bersama mak ayah dan adik2..ani & ayen

dah pun berkonvo kan..........................................alhamdulillah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sekarang aku nak bercerita plak pasal baby....hehe well u know, baby skrg dah cukup bulan..dah genap 36 minggu (9 bulan ) hanya menunggu masa nak kluar je ni..dah masuk trimester terakhir ni kaki aku makin sakit terutama sekali bahgian tapak kaki dgn lutut..kalo nak bangun je mulut mesti ber'hadoiiihh' je..sabo je lah..mungkin sebab berat badan aku naik byk kut..kaki x dpt nak tampung berat badan..sian kat kaki kan..sabo yer kaki nanti baby dah kluar lega la tu hihihi...sambil2 menunggu hari ni byk lah persiapan kene sediakan..beg nak ke hospital..baju2 nak bawak balik kampung, brg2 baby, mngemas rumah..rumah kena kemas sb nt nak balik kampung lama sb berpantang sana...yey!! x sabar rasanya....

byk menda yg x sabar rasanye..kalo boleh mau cepat2 bersalin sb nak lega cepat..dpt main ngan anak..dpt menikmati suasana kampung..manja2 ngan mak..heeeee..sabo sabo...


ini gambaran baby di usia 36 minggu..wah betol ke mcm ni yek ? mcm x caya je kan..tapi itulah hakikatnya...besarnya kuasa yang maha Esa..kaki tangan bersilang sb dia dah beso hehe...cam mane lah rupa anak ibu nanti..mudah mudahan anak ibu sehat sempurna




p/s jiwa sekarang sangat sensitip...sentiasa mohon pada Allah moga dipermudah segala urusan, sama ada urusan bersalin ataupun urusan posting..moga2 ianya diberkati..aminnn



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails