jom ikut ku

Monday, January 31, 2011

OOoooohhh


  • OOOohhh sangat seronok bercuti..sebulan bekerja mcm tak rasa pape..sekolah sesi petang mmg best, masa cepat sgt berlalu dan sangat jimat..buat pengetahuan korang sebulan aku g koje aku hanya berbelanja kurang drpd 10 hengget..caye tak? hihi..mana tak nye hari2 g sekolah bawak bekal, minyak keta incik somi dah siap2 tuangkan..pernah mkn kat kantin sekolah tu dua kali je yang pertama masa hari kokurikulum, yang kedua sebab kene g awal sekolah ade koje sikit...dua hari tu aku kene g awal sebab ada urusan...wahhh!! kalo mcm ni selalu cepat la kaya aku kan hihi...bukan ape bila balik sekolah hari dah malam, dah x bleh nak merayau memana..kalau aku sesi pagi kompem2 dah balik sekolah merayau dulu..tu yang buat habes duit tu
  • OOooohh x sabar rasa nak tunggu hujung bulan dua..kenapa yek? duit gaji nak masyukkkk..gaji pertama berkhidmat sebagai penjawat awam entah bape hengget dpt.. pendapatan dari bulan 11, 12, 1, 2 dan plus bonus tahun lepas..ade capai 10k ke??? OHH x mungkinnnn...aku sudah pasang niat gaji pertama ni nak bg sumbangan untuk rumah dikampung..nak buat ape? ade laaa hihi....selebihnya nak bg mak ayah dan simpan..kalo member2 lain ade yg ambik keta baru seperti kia citra, pesona, naza.. mcm best kan..kalo aku bujang kemungkinan besar aku beli keta baru jugak kot tp dah tawen ni x perlu beli kereta lagi sebab keta incik somi dah ada, motor ? x payah jugak sb dah ada jugak..abg kata kita x payah nak tambah2 hutang..ape yg ada ni kita habeskan bayor dulu..keta pon ade lg 2 tahun moto pon sama..senang lenang nt kita beli rumah terus..itu lah yg ingin dicapai..insyaAllah...keje aku perabih duit untuk si anak ku tersayang je lah hihi
  • OOOoohhh sejak ada anak ni pantang masuk shooping komplek, xde tempat lain yang aku g dulu..kompem2 mesti tempat baby..kurang2 pon mesti aku beli setokin dia..huhu mcm kemaruk gitu tengok barang baby, anak sulong kate kannn..barang2 aku last sekali pikir ..yang penting anak..sangat indah hidup bila dah ade anak..makin hari makin geram tengok haikal....

eee..tumbuk kang haaa

tongok taki caye.......itu yg wat ibu sy geram weeeeee

  • OOOhhhh esok abg dah start cuti..plan cuti ni nak blk muar tp sebelom balik muar nak g jenjalan melaka dulu..agak2 melaka hujan tak ?? mintak2 cuaca ok la esok...dah lm rasa x kluar jalan2..sebelom besalin mmg terperuk kat rumah..dah bersalin kompem2 lg terperuk sb berpantang huhuhu....doakan esok cuaca baik..haikal sudah rengek2 nak nenen la tu..daaaa



p/s - ibu sakai buat entry..rumah hampas x kemas lg ni.....kihkh coti sakan


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails