jom ikut ku

Sunday, January 11, 2009

bersua kembali..

askum..pd yg sudi menjengah blogku yg x seberapa ni..lame sgt rs x cite2 kat cni..tiap2 ari aku bukak blog ni tp jengah2 blog org je..rs mls sgt nak pitpot2 sb xde ape yg menarik rasenye belaku dlm life aku ni..sume nye bese2 je hehhe...ok lah aku cite lah ckit pasal ari dating baru ni ngan tunang tesyg...beh jgk la sb dah lame kami x jumpa almaklumla 2 bulan cuti sem duk kmpung aje x kua memana..g jejalan sekitar kolumpo..igt nk jejalan cr mkn je tp die ajak beli trus brg2 antaran..so aku ikut aje..shoping org bayo..mmg beh giler=) sedo2 dah ptg trus blk umah..x kawen lg mane bleh jalan smpai mlm2..x baikkk..ngeeee=)
ade stu lg cite...aku bru stat nk amik lesen kete..nebes jugak sb b4 ni aku x penah blaja pape pon psl kete..kwn2 doakan aku bejaya dptkan lesen tu ye...hehehe..x sabo pon ade nih..tgok la nt klu dah ade lesen..nyum2..
ok lah setakat ini dulu..aku dah berjanji ngan diri sendiri supaya akan rajin posting cite kat blog ini..akan dtg jmpa lg...tata=)

1 comment:

Anonymous said...

tuh ar..dah kwen xbalik pun xpe..syok woo deting..hehehe..
selamat merajin memblog kembali ek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails