jom ikut ku

Wednesday, September 10, 2008

rindu melanda hati...

hmmm...pg td lepas sahur tetiba rs terbenak di sanubari perasaan rindu yang teramat sgt..mak dan ayh...ape kabarmu disana..dah lame aku x blk kmpung rs2 da hampir sebulan kot..mcm mne nk blk skrg mmg tgh hot dgn aseimen yg melambak2..x tau la bile nk lepas dr azab ni huhuuh=(..siap2 je solat subuh terus aku kol mak..mujur mak agkat..dgo2 sore mak terubat ckit rindu ni..mak ckp klu rindu blk lah..hu terus nangis la aku..nk blk cam mne keadaan x mengizinkan...x pe lah ne sabo ckit lg 2 mggu lg da nk blk daa...klu korg nk tau aku ni anak paling manja mak ayh..huhu klu jmpa derg aku mst nagis pye x tau la nape..tgok riak muka derg wat kan aku sensitif sgt...ktorg ni byk salasilah kehiduupannye..nk dptkan khidupan mcm skrg bkn sng...byk sgt yg kami sekeluarga hadapi..penah ms aku kecik2 dulu (x igt ms tu umo bape) ktorg mkn nasi belaukkan kopok kering ngan kicap je..mak ckp..ni je yg ade...tp ms tu bkn phm pape..balun aje..tp skrg.. Alhamdulillah berkat rezki yg Allah kasi fmly mmg x berabis da...Terima Kasih ya Allah!!

ni pict mak ayh aku yg paling disayangi..aku sggup wat ape sj demi derg..mak ayh aku ni ceria org nye..mak suka wat klako2 =) even dlm ati x de sape yg tau..huhuhu nak abiskan cite ni pon x bleh da..ati rasa sayup jer...ape yg bleh aku luahkan....
mak..ayh..ida sygkan mak ayh...syg sessgt..impian mak ngan ayh nk tgok ida dpt ijazah..InsyaAllah masa tu akan smpai x lame lg InsyaAllah..ida akn berusaha besungguh2..doakan lah ankmu ini ke jalan yg diredhai Allah...nt ida blk kt g jejalan yer huhu suh ayh bawak =p..
ayh...ayh kan suka mkn sate yg ida wat..blk ni bleh la kt wat pesta satey huhu...kt kompol ramai2 kat umah kakju mcm bese..waaaa x saba nk blk raye ni huhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails