jom ikut ku

Monday, August 10, 2009

sinar yang menyinari hidupku....

entah sem ni rase mcm x berapa best sgt jer duk rumah sewa ni..kebanyakan masa aku duk sensorg je dlm bilik..sume wat hal masing2..so byk masa dihabiskan bersama Mr Compaq aku ni..godek sini, godek sana..abes sume aku godek..sebab tu bila datang je hari jumaat terus aku cabut lari balik KL..balik KL abg ade bleh sembang2 ngan dia hehe...sejak bergelar isteri En Hairul ni nape entah..makin hari makin sayang kat dia..masa zaman tunang2 dulu byk wat dek je he..kenapa aku memilih dia sebagai teman hidup? mungkin dah takdir jodohku dengan abg... igt di masa mula2 perkenalan dulu aku menyampah gila tgok muka abg..nyebok je tau..nak berkenalan time aku keje..masa aku wat part time job di cinema kat genting..muka cam poyo2 jek masa tu..almaklumlah baru abes sekolah mesti lah ade gaya mcm budak lagi....mula2 nak ngorat die kasi bisnes kad kat aku, pelik la aku ni..berkata dlm hati.."apasal mamat ni bg name kad die kat aku" aku ambik..tup!! aku selitkan mende tu kat bawah mesin duit..malas aku lyn ..cewahhh jual mahal hehe...masa tu keje shif malam..kol 3 pg abes keje nak balik la kan..siap2 sume aku teringat kat name kad yg dia kasi tu..hmmm aku tya pd kak syikin [salah sorg staff kat situ].."akak, nak ambik ke menda ni ek?" korg tau sb ape aku tye kak syikin tu...sb aku ada satu prinsip masa keje kat genting tu..prinsipnya adalah...jeng2...aku x mau pecaya kat mane2 lelaki pon di genting tu sb bg aku genting tu kan tempat byk org berfoya2...kira anti lelaki la sikit hehe...lame jugak pikir2..igt nak buang je..last2 dgn yakin diri aku amik kad tu selit dlm poket sweter aku..pastu balik la ke bilik...aku kat bilik duk sensorg tau..katil ada 4 tp xde org sumenye entah kemana..ade yg keje lain2 shif..jd x bejumpa ktorg nii...siap2 tuk tdo aku tenung je pd kad tu..ade dua nmbo tepon, nama company die, jwtn die...ceh dgn gediknya aku wat miskol kat salah satu nmbo tu hahha...ape lg En Hairul ni terus je kol...aku saje2 la wat2 tya.."nape awk kasi bisnes kad awk ni kat sy? nak jual ape?" ni mmg ayt konon2 tau..gediks sikit hahaha...bermula dr detik situ lah kami berkenalan..sebulan berkawan terus berkapel, bertunang dan kini berkahwin...waaaahhhh mcm senang je rase melalui liku2 itu..cewahh..org kate kalau dah jodoh tu sume menda jd mudah..caye lah hehe... kini aku bahagia bersama bersama suami tersayang, HAIRULNIZAM BIN HASSAN... ku ucapkan terima kasih pada mak abg kerana melahirkan seorg insan yg membuatkan hidupku bertambah sempurna didunia ini. aku yakin..suatu hari nt abg akan jd seorg yg berjaya dlm kerjayanya..sb melalui potensi yg dia ada skrg aku yakin abg MESTI BOLEH punya..dah kaya nt aku yg paling syok haha..bini bos kate kan kui2=) INSYAALLAH doa2 kan lah yea

ni gambo abg ngah jaga site ms kat genting dulu..aku curik gambo ni dlm hard disk dia haha
ni abg dlm opis...foyoss rambut belah tgh kui;)) 4 tahun lepas

ni plak aku..lagi foyoss hahaha ..3 tahun lepas






p/s...name kad abg kasi tu ade lg aku simpan dlm dompet tuk wat kngn..bleh tunjuk kat anak2 nt mcm mane perkenalan mak ayh dia dolu2 hehe...

3 comments:

CameronSweetHomestay said...

kah..kah..kah.....teringat kat kuih ko bg aku mkn td..x sodap..hahahaha
mesti test nak baut kuih raya..hahahah
lain kali bg byk sikit PN.dayah oii..buat aku mkn kat bilik ni smbil view bloh ko bley gak aku kunyah2..haahahahahahha
moga bahgia selalu..hehehehe
bila er dpt tgk "anak sedara baru"
hahahahahah
;)

nur_hai said...

Oooooo nik..ko kutuk kuey aku..kuey tu market hot tau kat KL..jgn main2..nak anak sedara yer..buat sendiri la hahahha

jai@jezz said...

salam blogger dari saya.. nice blog.. baru nak follow blog u.. T__T

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails