jom ikut ku

Wednesday, August 26, 2009

kini kembali tenang....

kenapa ngan diri aku ni..sejak dua menjak ni jiwa aku sangat tak tenang..macam malam semalam memang aku langsung tak dapat tidur sampai ke pagi..gelisah..macam2 yg aku pikir dalam pale otak ni..ttg persekitaran, final project, praktikum, rindu kat membe2 lama..rasa macam risau sesangat..secara jujurnya aku nyatakan bahawa sem ni aku byk bersendirian dan berdikari , ape org nak cakap..mengata..lantak lah yang penting aku tau hala tuju hidup aku dan aku sudah bersuami itu yg paling penting...bagi aku hidup ni perlu ada perubahan kalau nak majukan diri..jangan terlalu bergantung pd org...nak senang bukan senang betul tak?? ape pun mesti kene bermula dr bawah..digabung dgn usaha yang gigih..
betullah apa yg mak aku ajar ms kecik2 dulu..mak aku berpesan, kalau jiwa x tenang, berserabut..mengajilah lah anakku...malam tu mmg aku x selesa sampai pg..pas2 sahur sementara nak tggu subuh aku pun mengajilah dengan berniat untuk mencari ketenangan jiwa..Alhamdulillah..pas2 selesai tu..rasa macam timbul satu semangat baru..bersemangat sgt..seolah2 macam nak buat sesuatu je pg tu hehe..tp agok2 la kan nt pelik plak kawan2 aku...alhamdulillah pas2 solat subuh tu aku dapat lelapkan mata kejap..lega cket rasa...pukul 10 g kampus..mencari jalan yg benar dgn pegi jumpa lect aku..slps diberi keterangan dgn detail untuk final project..baru lah aku nmpk seket..kira lapang la sikit dada ni huhuhu
4-7 hb9 nt insyaAllah aku dan rakan2 lain akan ke Penang untuk collect data..harap2 sumenye bejalan lancar..
ok lah..macam dah merepek je entry aku ni..jap lg nak tdo dah..lenkali jumpa lg..tata





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails