jom ikut ku

Wednesday, December 1, 2010

urusan posting...satel.........

rindunya pada blog nih..........
  • pelbagai peristiwa yang seronok berlaku dalam kehidupan aku...kini, aku sudah bergelar seorang GURU dan juga seorang IBU...kita bercerita mengenai GURU dulu hocey..seperti yang dijanjikan dalam surat tawaran drpd JPN baru ni..aku pergilah ke tempat melapor diri di Dewan Seri Cempaka Services Suites, Menara PGRM KL..pagi tu jalan x berapa nak jem sebab kluar awal kot dari rumah..sampai ke destinasi kelihatan ramai giler guru2 baru yg dpt tawaran posting KL, aku bayangkan berpuluh2 org je rupa2nye jumlah guru baru sekitar KL saje mencecah 350 org...beratus2 wehh!! so dapatlah berjumpa Kak Liya, rakan sekelas masa kat UPSI dolu...aku bersama Kak Liya ikutlah bontot org2 yg kat situ masuk ke tempat yang dimaksudkan.
  • Hadoiii..kene berdaftar la plak..daftar nama ikut huruf..nama aku bermula huruf 'N'..huh jenuh nak tunggu turn, kalau dah guru kompem ramai pompuan, kalo dah pompuan kompem la ramai nama depan huruf N kan...riso je perut ni kang berdiri lama2, buatnya tetiba sakit..huuuuuu sabo jer..derang ni bukan nampak dah org peknen ke org sehat ke..main langgor je..aku x pegang menda lain..asik pegang perut je takut ade yg tersiku kang haaaa.... :p last2 sampai jugak turn aku daftar..tip nama dan tengok nama sekolah yg dpt iaitu SMK Danau Kota..aku x tau pon area mana sekolah tu tp bila tgok poskod dgn alamat penuh dia ada pekatan 'jalan Genting Kelang'...hmmmm dah sah kawasan setapak ni sebab alamat office abg pon ada pekataan 'jalan Genting Kelang' jugak...hehe dlm hati bersyukur....dpt sekolah dekat dgn rumah..alhamdulillah...
  • lepas siap daftar, masuk dewan dengorlah sessi ceramah sampai pukul 5...blablablabla....lepas habis suma2 abg jemput dan terus balik rumah..penat giler..habis kaki bengkak dah mcm untut..yelaaa dr pagi sampai petang asik duduk atas kosi jek..mlm tu mmg tido x sedorkan diri langsung huhuhu...Alhamdulillah satel satu masalah...
  • esoknya, pagi2 buta aku dah siap2 nak ke sekolah SMK Danau Kota tuh untuk lapor diri pada pengetua..pegi sekolah jumpa la dengan geng2 guru baru posting kat situ..ade 7 org semunya..perghhhh! ramai jugak kan..ingat ke kene hantor sorang2 hihi...siap2 jumpa pengetua, kenalkan diri, jawab2 soklan dia tanya..borak2 pas tu balik rumah....pengetua ckp kalau ade pape hal nanti dia akan call je..time cuti ni rehat2 je la yek..bagus punya pengetua.. :)
  • hari khamis tu kluar g klinik, check up biasa pastu nak satel suma borang2 penting..lambat hantor kang lambat gaji masuk hehe..pegi amik penyata KWSP dan copy mana2 dokumen yg kerani sekolah nak..siap2 hantor ..cek2 dah lengkap suma...satel....balik rumah senang hati..satellll........Alhamdulillah satel semua pasal posting...skrg sudah tiba time tuk baby kluo plak..tp bila ?? nanti kan entry yg seterusnya hocey...daaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails