jom ikut ku

Saturday, March 7, 2009

minggu yang memenatkan

sekarang dah hampir pukul 3.00am..aku masih lagi bergelumang dengan buku-buku sejarah..keliling aku penuh dgn buku..tdo dlm buku..mimpi pun mimpi buku...itulah pentingnya buku dlm menuntut ilmu pengetahuan...mggu ni aku agak kepenatan tuk siapkan eseimen minor ni..walaupun pulun hampir 24 jam sehari tetapi x siap2 lagi..sabo je ler demi masa depan kate kan...kisah yg menyedihkan..planning mggu ni nk balik kmpung sb nak satel hal kawen ni..tp terpaksa cancel sb eseimen huhu..lect ngamuk2 suh anta ari sabtu..bley plak mcm tu kan..nak wat mcm mne disebabkan nila setitik susu satu tempayan rosak...cite dia mcm ni, ari kamis mlm bru ni setiap group kene bentangkan kajian masing2..aku mintak group aku first bentang..kira bejalan lancar lect pun ckp tuk group kami overall is ok cuma ade skit2 kesalahan ejaan..lega...tapi tiba tang group after ktorg..abes lingkup..dan seterusnya mcm tu jugak..derg wat keje main2..aku sndiri tgok pon x paham..group aku pun wat keje last minit jugak tp boley la dptkan yg terbaik jugak..huhu ape lg ngamuk sakan la die..abes sume kena...kami yg x besalah ni pun disabitkan kesalahan jugak..da x jadi aku blk kmpung sb die nak tgok tugasan tuk present mggu depan nt ari sabtu ni..anta sebelom kol 12 mlm...aku di rumah tggl seorg diri mujur ade membe yg sudi temankan huhu..sem ni mmg agak teruk cket la keje minor..skrg major x sentuh lg ni..Ya Allah ya tuhanku, aku mohon padamu kuatkanlah mental dan fizikalku ini untuk tempuhi alam pembelajaran ku ini..lapangkan lah dadaku dlm penerima segala ilmu..amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails