jom ikut ku

Sunday, March 1, 2009

teringat kenangan lama....huhu

dah tiga hari tiga malam aku buat keje eseimen tp x siap2 jugak lagi...sakit pinggang melanda diri sebab aku wat keje pakai meja ala2 jepun tu x de kursi..bontot beralaskan kusyen yg nipis tu..maklum lah org bujang...dah siap prepair untuk micro teaching esok, cuma tinggal nak touch up2 je lagi tapi esok pg lah buat...hmmm..tetiba tekenang kat tunang tersayang..cepat2 geledah bekas cd cari gambo2 yg di burn dlm tu..bese lah klu dah rindu heheh...teringat zaman perkenalan ms bru abes sekolah dulu..masa tu rs sku budak beringus je lagi.. sangat indah peristiwa mlm tu..romantik sgt2 hehhe..masa tu mane lah tahu sgt pasal pakwe pakwi ni..untuk pengetahuan korg aku dulu masa sekolah xde kawan lelaki then mmg x suka kawan ngan org laki dan dilabel sebagai anti lelaki heheh..abes skrg amacam!! aku kena 'BOM' ngan kwn2 skolah..derg ckp.."ellllleeeeh anti lelaki konon...tgok skrg?? dlm klgn kita sape dulu yg nak kawen???" haahaha gelak besar je aku..dah jodoh nak wat mcm mana kan...atleast, ade lebih kurang 3 bulan je lg mjlis penikahan kami..preparation tu ade la ckit2 aku buat ...kdg2 aku tertanya2 diri aku sndiri..betul ke aku nak kawen ni?? dah bersedia ke mental fizikal aku?? hmmm bila pikiran kt terlalu complecated sgt bleh jd tensen tau..so aku slow down...wat biasa je..sntiasa membaca..mendengar nasihat kwn2..org tua...aku doa moga Allah memberkati hubungan kami hingga ke akhir hayat...sesiapa yg terbaca entry ini..nak kasi komen..nasihat berasas amat dialu2 kan...
skrg jom lah kt tgok gambar aku ms sebulan percintaan..hehe tgok je jgn komen..



sama2 tgh kurus heh...tp skrg baju ngan seluar aku pakai time ni aku dah sedekah kat anak buah darjah 5..huhu



1 comment:

ash_dziner said...

aiceh...kenangan la sangat...
bahagia betol...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails