jom ikut ku

Thursday, March 12, 2009

tomorrow never die

salam semua haha tajuk x berkaitan ngan entry ni tau..saje je taruk...aku baru saje balik daripada kelas kurikulum pendidikan sejarah, lect nye dr mat..huh lega sesgt sb dah lepas satu tugasan dan diberi pujian lagi hehe..berbaloi lah sebab aku rela duk sensorang kat umah then kawan2 lain balik kampung mggu lepas semata2 nak wat tugasan tu..dah muak aku tegok hehe..akhirnya dah lepas...cite pasal planning mggu ni..paling seronok nye...aku nak balik kampung tercinta yg terletak di felda bukit tajau, maran pahang huhu...tapi kene blk sabtu sebab nak g UKM dulu ade kerja nak wat ckit..almaklumlah di UPSI ni sgt kekurangan bhn rujukan..sedey2..sepatutnya bg pendapat aku.sebagai universiti pendidikan tunggal di Malaysia ni mesti lah buku kene byk..dah name nak asuh para2 cikgu..lebrinye agak beso tp kosong aje.klu pegi lebri org lain mcm UM,UKM..hhuh mmg puas hati giler...xpe lah klu x mcm ni x kenal la plak aku lebri org ye dok (loghat pahang) hehehe..then yg paling penting mggu depan aku nak ponteng kelas..yuhuuuuu...=p ok lah setakat sini dulu...jmpa lagi..tata

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails