jom ikut ku

Sunday, June 20, 2010

aku dan hari minggu yang membosankan :(

masuk minggu ni dah lebih sebulan aku bercuti..sepanjang pengangguran xde pun buat aktiviti yang menarik..paling best pun time balik kampung sama ada kampung muar ataupun maran..tapi balik kampung bukannye bleh selalu, kopak la poket almaklumlah kampung dua-dua jauh huhu...
hari ni hari ahad..duk rumah x wat pape badan pon x berapa sehat, batuk2 ngan sakit tekak..tetiba angah [adik abg] call kata nak dtg rumah sebab nak ambik barang yg ayah kirim masa kitorang balik muar minggu lepas...dia dtg bawak awek,, berpulun lah aku ni memasak tuk mkn tgh hari..masak poyo-poyo jer..poyo-poyo pon berpeluh jugak tau..abg bukannye nak tolong..asik dengan game poker dia tuh ..cabut bodban tu baru tau hehehehe..tapi xpelah sekali sekala dia nak menjengah tenet tu kan..kasi can laaa..aku masak simple je..sup ayam, tauhu goreng, sayur peria, ayam goreng celup tepung, tempe + ikan bilis masak sambal..uiii byk jugak menu patutla berpeluh huh!! org nak dtg sekali sekala kasi jamu2 la sikit hehe..
angah dtg bawak awek..bleh tahan la awek dia [entoh x pandai nak nilai] tapi kira boley laaaa..tapi yang x best budak tu free hair>..<, mak x kenan sgt org pompuan x bertudung.. memandai je aku komen..heeee lantok dema la yek kihkih..pas2 mkn kami lepak2..tgok tv..pas derang balik..taktau nak buat ape dah..tgok tv pon xde cerita menarik..bukak tv2 cite keling, pastu cina..alo aloh bosan nye weh...abes suma facebook org aku jengah2..godek2..bosan giler..last2 terpikir kat blog aku ni..disinilah tempat meluahkan segala isi hati..dalam erti kata lain blog aku ni dijadikan sebagai diari kehidupan aku..nak menulis diari dlm buku mcm org lain bukan minat aku laa huhu..kat sini senang..taip2 pastu post..nak tgok sign in jer...huhu dah byk merepek rasanye ..xde idea sgt, azan asar pon dah berkumandang..nak mandi2 pastu solat..nak wat jamu mkn petang plak kat suami tercinta..ape yg ade yek?? kita goreng karipap segera yg ada dlm peti tuu...pastu xtau nak wat ape..ngantok2 tido je lah..nak klua jalan2 bajet xde :p..duk diam2 je kat rumah sudaaa..kalau baby dah ada kan best hihi..sabo ye wahai diri ..ok lah..hingga ketemu lagi tata

berikut ialah gambo yg aku amik time joint group photo mase kat upsi dulu..layan je la yek >..<


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails