jom ikut ku

Friday, August 6, 2010

boring...

salam semua...

  • Tinggal beberapa hari lagi kita nak sambut bulan Ramadhan yang mulia..tak sabar rasanya menantikan hari itu..insyaAllah akan ku manfaatkan sepenuhnya untuk mencari keberkatan daripaNya..aminn..
  • Encik suami tak ada di rumah selama 3 hari start dari hari jumaat sampai ahad ni..hmmm mmg agak kebosanan, tapi xpe, baby ada teman ibu dia :) ..sepanjang abg xde ni apa je yang aku buat kat rumah? Nothing....duk diam2 jer, keluar rumah pun sekadar pegi kedai beli barang keperluan dapur sikit-sikit..tak mau beli banyak2 sebab dah berhajat nak ajak abg g shooping bila dia balik nanti hehe..sape suh dia tinggalkan kite kan..bayar balik la ganti rugi
  • punya bosan hari ni, abes aku renovate blog aku neh..tambah2 animation yang cumel2...tukar background..nampak ceria je kan hihi..baru lah ada mood nak jengah katt sini hari2..baru hari ni aku bergiat nak tambah2 menda alah ni padahal blog aku ni dah aktif hampir lebih kurang dua tahun da pun hihi..
  • Xde apa cite menarik pon hari ni..tengah pikir2 apa nak dimasak untuk juadah berbuka puasa hari ni..berbuka sorang2 jek huhu sesaja training tuk puasa bulan Ramadhan nanti..insyaAllah puasa tahun ni mesti puasa penuh :) bestnyaaaa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails